Tri savjeta kako se još bolje pripremiti za dm žensku utrku

Tri savjeta kako se još bolje pripremiti za dm žensku utrku

Uskoro nam se bliži dm ženska utrka, jedna od najvećih zagrebačkih rekreativnih zabava. Ako se želiš pridružiti utrci 8. lipnja na Jarunu, sigurno će te zanimati savjeti kako možeš unaprijediti svoj trkački stil i ostvariti rezultat kojim ćeš se ponositi. Ne brini, ovi su savjeti lako primjenjivi, ne zahtijevaju puno vremena, a tvoje će pripreme učiniti još zanimljivijima i dinamičnijima.

1. U trkačku rutinu unesi intervale

Intervalni treninzi, u kojima izmjenjuješ brže i sporije dionice, dobar su način kojima možeš unaprijediti svoju trkačku brzinu i izdržljivost, kao i doprinijeti potrošnji kalorija u još kraćem vremenu. Dokazano je kako 20 minuta trčanja u kojoj izmjenjujemo brže i sporije dijelove (na primjer, minutu brže, minutu sporije) doprinosi većoj potrošnji kalorija od 20 minuta trčanja istog intenziteta.

2. Dodaj i preskakanje vijače

Jedna od alatki koju bi bilo dobro uključiti u treninge je i vijača kojom se rado koriste i boksači. Vijača će ti pomoći unaprijediti tehniku disanja kao i koordinaciju te ritam koji će ti pomoći na utrci. Takozvanu kadencu, odnosno broj koraka u minuti, moguće je unaprijediti upravo preskakanjem vijače.

3. Isteži se svaki dan

Svakodnevno istezanje doprinijet će tvojoj fleksibilnosti i još boljim trkačkim koracima, ali i doprinijeti smanjenju ozljeda mišića i zglobova. Istezati se možeš nakon početnog zagrijavanja tijela, u pauzama između vježbi te na kraju samog treninga.

Više savjeta o što boljem i uspješnijem trčanju možeš saznati i na Jarunu, gdje će ti Mario Mlinarić, od 6.5. do 7.6., svaki dan, u 19 sati, pomagati u unaprjeđenju tvoje forme i što lakšem svladavanju jarunskih kilometara.

Sretno! 😊